Transmitere Date via Formular Online.
Intelli Form Submitter.

Avantaje. De Ce Intelli Form Submitter?
Aplicația Intelli Form Submitter faclitează transmiterea de date, din fișiere Excel în platforme terțe, prin intermediul formularelor online.
Aplicația preia datele introduse/exportate anterior în Excel și completează AUTOMAT un formular online, care transmite la rândul său datele în platforma terță.
- Reduceți substanțial timpul necesar completării formularului online.
- Pregătiți în prealabil datele și completați automat formularul de N-ori.
- Autentificare automată dacă formularul online este accesibil într-un cont.
- Personalizabilă pentru orice tip de formular online (în pași, cu tab-uri, etc).
- Aplicația nu încetinește serverul web (simulează completarea manuală).
- Actualizări gratuite timp de 1 an (dacă formularul online suferă modificări).
Exemple. De Aplicabilitate.
Adăugare Prospecți/Clienți în CRM.
Prospecții/Clienții sunt într-un fișier Excel. CRM-ul este online. Se deschide aplicația și se transmit prospecții/clienții prin formularul online de adăugare din CRM.
Publicare Postări pe Canalul de Social Media.
Calendarul de postări pe luna în curs este într-un fișier Excel. Se deschide aplicația și se transmit postările prin formularul dedicat din Facebook/Twitter/Instagram.
Adăugare Anunțuri pe Autovit.
Informațiile autoturismelor sunt într-un fișier Excel (exportate din stoc). Se deschide aplicația și se transmit anunțurile prin formularul online de adăugare din Autovit.
Publicare Dosar cu Informații pe o Platformă Terță.
Informațiile dosarelor sunt într-un fișier Excel. Se deschide aplicația și se transmit dosarele prin formularul online de adăugare din Platforma Terță.
Prezentare. Ofertă. Întrebări. Contactați-ne.
Programați o prezentare detaliată, solicitați o ofertă de preț sau adresați-ne eventuale întrebări:
Instrucțiuni. De Utilizare.
Veți avea la dispoziție un fișier Excel cu mai multe coloane. Fiecare coloană din Excel va fi corespondentă unui câmp din formularul online (cu aceeași denumire, în aceeași ordine).
Completați/exportați seturi diferite de date pe linii.
Fiecare linie reprezintă un set nou de date (un nou client, un nou anunț, un nou dosar cu informații, șamd).
Pasul Următor. Contactați-ne!
Programați o prezentare detaliată, solicitați o ofertă de preț sau adresați-ne eventuale întrebări, completând formularul de mai jos: