Transmitere Date via Formular Online.
Intelli Form Submitter.

Avantaje. De Ce Intelli Form Submitter?
Aplicația Intelli Form Submitter faclitează transmiterea de date, dintr-un fișier Excel într-o platformă terță, prin intermediul unui formular online.
Aplicația preia datele introduse/exportate în Excel și completează în mod repetat un formular online, care transmite la rândul său datele în platforma terță.
- Reduceți substanțial timpul necesar completării formularului online.
- Pregătiți în prealabil datele și completați automat formularul de N-ori.
- Autentificare automată dacă formularul online este accesibil într-un cont.
- Personalizabilă pentru orice tip de formular online (în pași, cu tab-uri, etc).
- Aplicația nu încetinește serverul web (simulează completarea manuală).
- Actualizări gratuite timp de 1 an (dacă formularul online suferă modificări).
Exemple. De Aplicabilitate.
Adăugare Prospecți/Clienți în CRM.
Prospecții/Clienții sunt într-un fișier Excel. CRM-ul este online. Se deschide aplicația și se transmit prospecții/clienții prin formularul online de adăugare din CRM.
Publicare Postări pe Canalul de Social Media.
Calendarul de postări pe luna în curs este într-un fișier Excel. Se deschide aplicația și se transmit postările prin formularul dedicat din Facebook/Twitter/Instagram.
Adăugare Anunțuri pe Autovit.
Informațiile autoturismelor sunt într-un fișier Excel (exportate din stoc). Se deschide aplicația și se transmit anunțurile prin formularul online de adăugare din Autovit.
Publicare Dosar cu Informații pe o Platformă Terță.
Informațiile dosarelor sunt într-un fișier Excel. Se deschide aplicația și se transmit dosarele prin formularul online de adăugare din Platforma Terță.
Prezentare. Ofertă. Întrebări. Contactați-ne.
Programați o prezentare detaliată, solicitați o ofertă de preț sau adresați-ne eventuale întrebări:
Instrucțiuni. De Utilizare.
Veți avea la dispoziție un fișier Excel cu mai multe coloane. Fiecare coloană din Excel va fi corespondentă unui câmp din formularul online (cu aceeași denumire, în aceeași ordine).
Completați/exportați seturi diferite de date pe linii.
Fiecare linie reprezintă un set nou de date (un nou client, un nou anunț, un nou dosar cu informații, șamd).
Pasul Următor. Contactați-ne!
Programați o prezentare detaliată, solicitați o ofertă de preț sau adresați-ne eventuale întrebări, completând formularul de mai jos: